Ту смо за вас сваке среде у 20 h!

Loading Догађаји

Пројекција: ПСИХОФИЗИЧКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ НАРОДА БАЛКАНА

11. јануара @ 20:00 - 22:00
+ Google Map

На нашем првом овогодишњем састанку, имаћемо прилику да проникнемо у то какви смо :-). Наиме, биће приређена пројекција коју смо већ два пута померали (трећа - срећа!) и која једина не представља путопис, већ се тема базира на радовима Јована Цвијића, а интерпретираће их Немања Потребић. Предавање ће се одржати у среду 11. јануара у сали нашег Клуба у Устаничкој 125 ц (Коњарник, код хотела "Србија"), тачно у 20 h.  Добро нам дошли! 🙂

Божићни успон на Ртањ

14. јануара @ 06:00 - 22:00
Ртањ,
Ртањ, Srbija
+ Google Map

И ову годину почињемо Божићним успоном на Ртањ. Она је постала обичај након празника, потреба да осетимо природу после свечарских мировања - ПРИДРУЖИТЕ НАМ СЕ 🙂

Мали и Велики ВУКАН – бања ЖДРЕЛО

21. јануара @ 07:00 - 22:00
Вукан,
Ждрело, Србија
+ Google Map

Felix Kanitz је своја путовања овим крајевима поредио са онима из "1001 ноћи". А тај крај у свако доба године може да пружи много, па и сада када му снегове развејава хладни северац, звани Горњак, док су трагови минулих времена уснули под белином зиме и када је свему томе супротстављена топлина лековитих вода бање "Ждрело".

РАМАЋКИ ВИСОВИ ход по опалу

22. јануара @ 07:00 - 21:00
+ Google Map

Ако сте икада били у овом пределу, знате ли по чему сте ходали? Житељи Рамаће, подно Рудника, рећиће вам по „Шареном камену“, од ког су Немци током окупације, правили „керамичке плочице“. Оближњи локалитет Главица је налазиште јувелирских минералних сировина, или тачније, полудрагог камена – ОПАЛА. Ради се о минералу силицијума, који спада у трећу категорију јувелирског драгог камена, а цена на светском тржишту, у зависности од квалитета, износи од 60 до 300 долара по карату. Па ипак, никада се није…

Пројекција: ТИБЕТ

25. јануара @ 20:00 - 22:00
+ Google Map

Још једно далеко одредиште, које ће нам приближити велики путник и планинарски водич ПСД "Копаоник" из Београда - Драган Павловић. Пројекција ће бити одржана у среду 25. јануара у 20 h у сали нашег Клуба у Устаничкој 125 ц (Коњарник, код хотела "Србија"). Добро нам дошли! 🙂 Тибет (тибетански: བོད་, Вајли: Bod , кин. 西藏自治区, 西藏自治區, Xīzàng Zìzhìqū) велика је висораван у централној Азији, североисточно од Хималаја, која представља традиционалну постојбину Тибетанаца као и других етничких група као што су Монпе, Цјан и Лоба, а у којој такође живи бројна заједница Хан Кинеза и Хуија. Назив Тибет, који се…

Једноставно – Фрушка!

28. јануара @ 08:00 - 22:00
+ Google Map

Не бих дуго да се возим, нити предуго да пешачим; хоћу да се опустим, прошетам природом и успут видим и нешто занимљиво... Шта би било оптимално? Једноставно Фрушка!   ПОЛАЗАК: са паркинга крај нашег Клуба, тачно у 8:00 h. Возило напуштамо код манастира Јазак, где почињемо пешачење. У манастиру Јазак се чувају мошти Светог цара Уроша, сина цара Душана. Након посете манастиру, пешачимо лаганом стазом преко занимљивих тачака, те ако нас и време послужи, биће лепих фотографија! Траса је дуга 16…

Сазнајте више »

Стазом једне љубави… (Влашић)

29. јануара @ 07:00 - 22:00
+ Google Map

Инспирисани сећањем на љубав Ђуле и Павла, позивамо вас да прођемо лаганом стазом брдовито заталасани Влашић. Захваљујући Јанку Веселиновићу, овај догађај није заборављен, а остала је и песма о њима. Верујемо да ће овај лајт мотив и у вама пробудити жељу, а ако нисте чули за Ашиков гроб, погледајте о чему је реч: https://www.youtube.com/watch?v=cyLjDHtrWjU ПОЛАЗАК: тачно у 7:00 h, са паркинга крај нашег Клуба у Устаничкој 125 ц (Коњарник, код хотела "Србија"). Путујемо аутопутем ка Шапцу и настављамо до етно ресторана "Кнежева…

фебруар 2017

ГУЧЕВО и ТЕРМАЛНА РИВИЈЕРА

4. фебруара @ 07:00 - 22:00
Гучево,
Бања Ковиљача, Србија
+ Google Map

ГУЧЕВО. Планина северно од Борање и у простору који Дрина лучно затвара са запада и северозапада, са највишом тачком Црни врх (779 m). Али...Гучево је више од планине. МНОГО више.

Пројекција: ГРУЗИЈА

8. фебруара @ 20:00 - 22:00
+ Google Map

Ова земља није ни мало често у понуди, а такве дестинације буде знатижељу путника сладокусаца... Наш вечерашњи предавач то свакако јесте - Драган Павловић. Пројекција ће бити одржана у среду 8. фебруара у 20 h у сали нашег Клуба у Устаничкој 125 ц (Коњарник, код хотела "Србија"). Добро нам дошли! 🙂 Грузија, позната и као Ђурђија (грузијски: საქართველო – Sakartvelo), је држава у источној Европи. Граничи се са Русијом на северу и североистоку, Турском и Јерменијом на југу, и Азербејџаном на југоистоку, док на западу излази на обале Црног мора.  Њеним доминирају високи планински ланци Великог Кавказа на…

РЕСАВСКА ЕГЗОТИКА: Кула-ГЛОП-Јелов понор

11. фебруара @ 06:00 - 22:00
Кучајске планине,
Ресавица, Srbija
+ Google Map

Ова акција је изазов у смислу куриозитета, а не тежине и као таква је претходних година сјајно прихваћена од стране учесника. Траса је извезена кроз прелеп крајолико и од свих шест, дуж којих смо вам откривали Горњоресавки парк природе, за овај слободно можемо рећи да је вероватно највише будио вашу радозналост. То је предео где сам увек проводила слободне дане када су краћи, јер је лако сместити се, а терени около вапе да зађете у њих. Глопски крш је шеста траса којом смо заокружили причу о овом фантастичном природном трезору дуж тока Ресаве, око њених кањона. Идемо диж литица десне стране Глопа (први кањон Ресаве), са три фантастична видиковца.

Сазнајте више »

Планина Ц Е Р (и „Термална Ривијера“!)

12. фебруара @ 07:00 - 22:00
Цер,
Текериш, Srbija
+ Google Map

Осим по историјском епу - Церској битци у Првом светском рату, Цер покривају и старије легенде, а стазе воде крај њихових трагова... Оне зими умеју пружити бајковит утисак, што показују фотографије; нису кондиционо захтевне, те се препоручују свим категоријама љубитеља природе, а предео Мачве, богат геотермалним изворима, употпуниће нам доживљај на најбољи могући начин!

У ритму чардаша

18. фебруара @ 06:00 - 23:00
+ Google Map

Сегедин је град у јужној Мађарској на ушћу реке Муреш у Тису. Представља регионални центар југоисточног дела земље и главни је град жупаније Чонрад. Сматра се да је Атила Бич Божји у одређеном временском тренутку имао седиште баш на овом простору, што није немогуће, мада за то не постоје чврсти докази... За нас је ово одредиште интересантно када дани постани хладни и кратки, јер пружа могућности малих и лаких пешачких партија и пријатно опуштање у термалним водама 🙂    ПОЛАЗАК:  са…