Ту смо за вас сваке среде у 20 h!

Loading Догађаји
Пронађи Догађаји

Навигација погледа догађаја

Предстојећи Догађаји

Догађаји List Navigation

септембар 2018

Ђердап, с румунске стране: Portile de Fier (Парк природе „Гвоздена врата“)

22. септембра @ 06:00 - 23. септембра @ 23:45
+ Google Map

Оно што је Плиније давно записао "Magnum est stare in Danubii ripa" (величанствено је стајати на обали Дунава, лат.), је непорециво и то добро зна свако ко је стајао на Штрпцу, Плочама, Ковилову, Соколовцу и многим другим величанственим видиковцима Ђердапа. Стојећи на њима, често смо се питали како ли је када се гледа оданде... Са Мироча смо сликали  уклесани лик дакијског вође, Дећебала; са Кошобрда се дивили вулканском врату Трескавца, вероватно чули и многе приче о "Три куле", стени Бабакај, тако да је…

Јастребац

29. септембра - 30. септембра
Јастребац,
Буци, Србија
+ Google Map

Кажу да је Јастребац планина на којој практично не постоји ниједан део а да није покривен шумом. То је једна од ретко очуваних шумских оаза где не пролазе савремене саобраћајнице и нема непланске градње. И дан данас падине Јастрепца су комплетно прекривене шумом, сем неких 5% на којима се налазе пашњаци. Можете замислити како све то изгледа у рану јесен, када шумске боје почињу да „дивљају“ у свим могућим и немогућим нијансама спектра. Овом приликом вас позивамо да нам се придружите…

октобар 2018

ПРОЈЕКЦИЈА: Опасности у планини

3. октобра @ 20:00 - 21:00
+ Google Map

Ако смо се опремили на одговарајући начин, следе акције, одласци у планине, кањоне, шуме; а сваки терен, какав год био и по кавом год времену - има своје ћуди. Најбољи начин да о томе нешто сазнамо је да учимо од искусних и оних који знају. Пре две године о овоме нам је причао Дејан Хветковић. И вечерас су наравно тим поводом наши гости припадници Горске службе спасавања Србије, а препорука гласи: ово предавање је лекција која се не пропушта! Предавање…

Сазнајте више »

ГОРИ МОРЕ, ТОПЕ СЕ ПЛАНИНЕ: Румија, Лисињ, водопади Цијевне!

4. октобра @ 20:00 - 7. октобра @ 23:00
+ Google Map

Почетак октобра може бити и сјајан епилог лета, али и најбољи начин да се оно продужи оваквом медитеранском акцијом 🙂 Румија је најјужнија црногорска планина и највиша (1594 мнв) је у овом делу Црне горе. Представља природну границу између Јадранског мора на југозападу и Скадарског језера на североистоку, и из тог разлога се са њеног врха пружа феноменалан поглед све до Ловћена, Оријена, Дурмитора, Проклетија.... и наравно – Јадранско море и Скадарско језеро. А колико стаза може бити "тешка", када…

Кањон Караша (Румунија)

6. октобра @ 06:00 - 23:30
+ Google Map

Кањони...ти фасцинантни планински ходници који љубоморно заклањају лепоту реке која га је стварала, чији високо извијени зидови изазивају дивљење и увек буде жељу за природом. Масив Карпата има сијасет заносних кањона а кањон реке Караш један је од приступачних, што због стазе која се пружа целим кањоном, што због близине која омогућава да га прођемо у једном дану. Нека то буде дан кога ћемо се сећати, јер ово је најбоље време за одлазак у Национални парк Семеник - предворје величанствених…

Дели Јован

12. октобра @ 17:00 - 14. октобра @ 23:00
+ Google Map

Посету Дели Јовану, планини кутиозитетног геолошког састава, са које се прижају прелепи видици и спектакуларан залазак Сунца иза силуета Стола и Крша, овога пута смо замислили једноставно. Наравно, уз посету Рајачким и Рогљевским пимницама, Бледерији, Буковском манастиру и родној кући Стевана Стојановића Мокрањца. Поглед на Велики крш и Борски Стол са Дели Јована Петак, 12. октобар: ПОЛАЗАК:  тачно у 17 h са паркинга крај нашег Клуба у устаничкој 125 (Коњарник, код хотела "Србија"). Дођите 15 минута раније,…

Национални парк Плитвичка језера

13. октобра @ 06:00 - 14. октобра @ 23:55
+ Google Map

Зашто октобар? Још увек je топло, а јесења палета фасцинира 🙂 У вези Плитвичких језера, једног од најлепших националних паркова у Европи, члана UNESCO породице светске баштине, не постоји дилема како, већ само питање - када. Уређене стазе прилагођене посетиоцима између двадесетак језера међусобно су спојених небројеним каскадама и слаповима кристално зелене боје, биће доживљај о коме ћете још дуго мислити. За сам обилазак потребно је 4-6 сати, а знајући какве апетите за фотографисањем, или тек пуким гледањем буде ови призори, одвојили…

Струганик – Рајац

14. октобра
Струганик,
Струганик, Србија
+ Google Map

Рајац смо већ више пута обилазили и пролазили разним стазама, такође смо били и у Струганику и крајевима око њега, али никад до сада нисмо спојили ова два веома позната локалитета. Позивамо вас да се придружите овој премијерној акцији јер је траса којом пролазимо заиста живописна и изненадиће вас у многим лепим детаљима. ПОЛАЗАК: са паркинга крај просторија нашег Клуба у Устаничкој 125 (Коњарник). Полазимо тачно у 06:00 h, скупљамо се 15-ак минута раније, како бисмо кренули на време. Идемо…

Анинска дендротерапија (Румунија)

20. октобра @ 06:00 - 21. октобра @ 23:30
Неименовано место одржавања,
Anina,
+ Google Map

Јесен је шарена и зато се гледа, а тај ћилим топлих боја најлепши је где су шуме разноврсног састава. Анинске планине у Националном парку Семеник (Западни Карпати) су управо такве и зато је то предео где увек проводим одмор средином октобра, када те дивне, стасите шуме горе у бојама. Ове јесени, поделићу то са вама, а одабрала сам нешто што до сада нисте имали прилику да видите... Ако вам кажем да идемо у Долину воденица, како вам звучи? Питомо, идилично,…

Мала и Велика ТРЕСТА – извор Ресаве – СТРАЖА

21. октобра @ 06:00 - 22:15
+ Google Map

Лево највиши врх Јужног Кучаја, десно чак једна Бељаница, а опет, све то као да је подчињено фантастичним одсецима Страже; као да је све около ту само зато да би их Она надгледала, да би се само са њеног гребена могли посмтрати... Иза су Лисац, Црни врх, Крш и Стол, али их она заклања, опет зато да бисмо у том призору само са њених плећа могли уживати...  Претерујемo?  Ни најмање - видећете и сами. Погледајте фото албум на нашем сајту о одласцима на Стражу…

Сазнајте више »

Пашће и 14 километар… од Кадињаче до Стапара!

21. октобра @ 06:00 - 23:00
+ Google Map

Упознавање чланства са природним лепотама села Стапари, које припада Златиборском округу, постало је препознатљив део рада Клуба. До сада смо неколико пута прошли клисуру Ђетиње, која највећим делом припада Стапарима, у пролеће 2016. године смо открили још један бисер овог села, врело Постјеницу са мноштвом бигрених каскада и мањих водопада. Овог пута смо решени да вам показемо горње регије села, на знатно вишим надморским висинама, чија лепота крајолика не заостаје. Већи део стазе пролази висораван Поникве, која доминира овим пределом.…

новембар 2018

ПРОЈЕКЦИЈА: Метеорологија

17. новембра @ 20:00 - 21:00
+ Google Map

Свака акција је лепша и потпунија када се одвија по лепом времену. Постоје и оне, чије извођење у потпуности зависи од временских услова. Али, синоптичка ситуација може бити непредвидива и затећи нас изненада било где, рецимо на голетном гребену. Шта морамо знати о метеоролошким факторима, ако упражњавамо одласке у планине и успоне, имаћемо прилику да чујемо од нашег вечерашњег госта, Недељка М. Тодоровића, планинара и метеоролога из Републичког хидрометеоролошкоз завода. Он је стари знанац и многима познат са разних планинарских…